П’ятничний виконком закінчився несподіваною прес-конференцією міського голови Валентина Козярчука. По закінченню виконкому мер запропонував членам виконкому та журналістам залишитися на прес-конференції. Дещо несподівано як для журналістів, так і для членів виконкому.

У своєму виступі міський голова зупинився на двох питаннях: розповів про зміст свого відрядження та про «гаряче» питання – дороги.

Про відрядження. Валентин Козярчук побував на міжнародній конференції в Торгово-промисловій палаті. Це була інвестиційна конференція. Міський голова розповів про те, що міжнародні інвестори в Україну вкладати готові. Зокрема КНР та Туреччина. Так Китай зараз створює новий «шовковий шлях» для просування своїх товарів в Європу. З цією метою КНР уже інвестувала в Туреччину 170 млрд доларів і готова вкласти в Україну 100 млрд доларів. Туреччина теж готова вкладати в Україну, зокрема, в нашу головну водну артерію – Дніпро. Ця інвестиція надасть можливість кораблям більш високого класу доходити по Дніпру не тільки до Дніпродзержинська. Участь у форумі Валентина Козярчука в тому, що в міжнародне товариство вірить в Україну. Вірить в український народ, який створив майже з нуля Збройні Сили і створить уряд, спроможний вивести Україну з кризи. Світловодськ, як місто яке розташоване в центрі України, має шанси отримати інвестиції.

Про дороги. Дороги сьогодні є одним з елементів комунікації, який може позитивно впливати на інвестиції. Дороги для міського голови – це завдання №1.

Мер розповів про його контакт з групою громадських активістів, які сьогодні блокують багатовантажний транспорт в місті. Валентин Козярчук повністю згоден з вимогами активістів. Але є проблема. Вона в тому, що такі шляхи, як вулиця Єгорова та друга об’їзна свого часу була передані на баланс міста. За кошти нашого бюджету ми не в змозі їх відремонтувати. Є рішення міської ради щодо передачі означених шляхів у державну власність. Нажаль, воно не реалізоване. Влада робить кроки вцьому напрамку. Щодо пікетування, то мер впевнений, що пікетувати потрібно не мерію.

Хочу висловити з цього приводу і свою точку зору. Як депутат міської ради, що бюджет міста не «потягне» ці дороги. Капітальний ремонт може фінансувати обласна рада і держава. В облраді п’ять депутатів представляють наше місто. Дуже хотілось би, щоб вони реально допомогли місту. Впевнений, що громадськість теж може допомогди у вирішенні цього важливого питання. Можна пропікетувати обласну раду та Облавтодор. Думаю, це буде на користь справі.

Мер повідомив, що в місті уже розпочаті роботи з ремонту доріг. До Паски коштами приватних підприємців зробили ремонт доріг біля храмів Світловодська. Уже проведений тендер на ремонт вулиці Миру. Він розпочнеться уже в травні. Міський голова впевнений, що з необхідних 90 млн владі вдасться залучити 30 млн.

Колега з «Веселки» запитала Валентина Козярчука щодо того, чому в Кременчуці влада заборонила проїзд по Крюківському мосту, а у нас по переходу на ГЕС ні?

У відповідь, міський голова повідомив, що міст закрили тому, що він не розрахований на великі вантажні машини і є аварійним. Відповідь мера підтвердив і член виконкому Хорольський, який працює викладачем у Кременчуцькому виші та знайомий з цією темою. Він, також, повідомив цікаву річ. Виявляється, що опори мосту збудовані ще в 1872 році.

Як на мене, то несподівана та цікава прес-конференція.

Вадим Степанець