Відбулося засідання конкурсного комітету з пасажирських перевезень в Світловодську. На конкурс було виставлено 4 маршрути – 2а, 23, 11 та 14. Втім, конкурсу, як такого не відбулося.

На 14 маршрут бажаючих не знайшлося, на 11 та 2а був всього один претендент і тільки на 23 маршрут було два претенденти: ПрАТ «Світловодське АТП №13507» та КП «Адела» із сусіднього Кременчука.

Після оголошення претендентів уже було зрозуміло, хто є переможцями. Втім, члени комітету більше години грали свої ролі. Досить активно вів себе голова робочого органу комітету Володимир Хорольський. Робочий орган мав перевірити усіх претендентів перед конкурсом. Хорольський озвучив результати перевірки. Він доповів, що АПТ не надав можливості оглянути автотранспорт. Керівник АТП Юрій Богдан, в свою чергу, стверджував, про що поданий відповідний лист, що робочий орган приїхав на огляд транспорту о 5.00, а не о 4.00. В результаті всі автобуси були уже на маршрутах і оглядати було нічого.

Увага! О 5.00 автобуси уже на маршрутах! Якщо хтось в цей час не побачить автобусу, то це вже порушення з боку перевізників. Повідомте відповідного фахівця виконкому!

  

Члени конкурсного комітету активно стали на захист світловодського виробни… перевізника. В результаті, АПТ не зняли з конкурсу, як пропонував Хорольський, а залишили та далі, навіть, запропонували затвердити перевізником на 5 років, на відміну від ТОВ «Свт-Автолегіону», якому дозволили перевозити тільки 3 роки.

Мене відверто здивували громадські активісти, які були членами комітету. В лютому вони активно обурювалися з приводу регулярних перевезень, які тоді здійснювалися перевізниками по 5 грн. Мені, навіть, закидали зраду. А тепер досить сильно полюбили тих же перевізників.

Нічого особистого, а просто заради послідовності та цікавості на засіданні комітету я задав питання і директору ТОВ «Свт-Автолегіон», і директору АТП питання щодо лютневих подій. Володимир Сергеєв повідомив, що про цей факт нічого не знає, а його водії самі це робили. Класний директор, чи не так? Юрій Богдан навпаки повідомив, що його водії возили по 5 гривень. Але це були регулярні перевезення, на замовлення… голів садових товариств. Я так розумію, дачники колорадського жука їздили травити. Показати листи-замовлення відмовився, пославшись на комерційну таємницю

А тепер про висновок, до якого я особисто прийшов уже давно. Проблема з пасажирськими перевезеннями в нашому місті буде тривати довго. Причина – відсутність реального ринку перевезень. В місті існує змова між 2-3 перевізниками, які ділять між маршрути. З іншого міста до нас ніхто не прийде, не пустять. Навіть, якщо і спробує, то його красиво відкине конкурсний комітет. Засідання від 4 липня це показало. Не допоможе й ротація членів комітету.
Що може змінити ситуацію? Тут дві поради від мене. Перша порада – купуємо авто, скутери, велосипеди. Друга – ходимо пішки. Для здоров’я корисно. Можна ще заснувати комунальне підприємства, але тут потрібно декілька справжніх патріотів-ентузіастів, які б взялися за цю справу.

А поки що їздимо на стареньких, розбитих автобусах та слухаємо, як перевізники уже 25 років собі в збиток нас ощасливлюють.

Вадим Степанець