І хоча ейфорія спала, мешканці масивів на «Рибсозі» та «Склозаводу» оптимізму не втрачають: раз хлопці-фронтовики підключилися – вони таки поїдуть

Інформація у наш час розповсюджується майже миттєво. Особливо, коли на початку своєї каденції міський голова Валентин Козярчук, аби бути абсолютно прозорим, власним коштом придбав ретранслятор, який у реальному часі передає все, що коїться у «білому домі» (ну, там сесії всякі, виконкоми, що-понеділкові його вранішні «накачки» тощо)…
От і засідання виконкому, яке відбулося 19 листопада поточного року, винятком не стало. Точніше, не само засідання, а рішення того засідання, яке мешканці, особливо, на окраїнах - на «Рибсозі» (Ревівка) і біля «Склозаводу» (Табурище) – зустріли з неабиякою ейфорією і піднесенням. Ще б пак – 24-й маршрут, який протягом багатьох років, проходячи через увесь Світловодськ, сполучував саме ці райони, а потім (вже понад року як зник), нарешті відновлено. Ура!.. Нагадаємо, спочатку його обслуговував ФОП Макаров, але, в силу різних обставин – насамперед, «убиті» дороги та невідповідність реальних затрат до діючого тарифу – зійшов з колії. Потім на виручку містянам солідарно прийшли АТП №13507 і «Світ-Автолеґіон» - та, теж зійшли з дистанції.

І на згаданому вище виконкомі сталася радість для мешканців згаданих вище масивів та й інших пасажирів, в цілому. Отже, це засідання, на порядку денного якого було одне лиш питання: про недопущення до конкурсу на обслуговування маршрутів №№ 24 і 14 (останній - той, що зачіпав поліклініку на Павлова) Світловодське АТП №13507.

Ініціатором цього самого недопущення виступив такий собі Робочий орган в особі його керівника і, водночас, члена виконкому Володимира Хорольського. Так от, до повноважень цього Органу входить вивчення відповідностей документів заявників-претендентів до реальної картини на підприємствах цих самих заявників-претендентів. Тож, зі слів пана Володимира, який зачитав висновки свого Органу, випливало, що з восьми заявлених АТП на конкурс автобусів, п’ять вже обслуговують інші маршрути. Відтак, за такі порушення, згідно конкурсних Правил, претендент позбавляється участі у конкурсі.

Ну, добре, парирував на це один із виконкомівців - Сергій Якименко, та з іншого боку, ми ж знаємо про значущість 24-го маршруту, який, опісля зняття з конкурсу АТП, залишатиметься й надалі осиротілим. Тож, чого ми доб’ємося своєю, типа, безкомпромісністю? А от, давайте послухаємо чоловіка, запропонував на це Хорольський, вказуючи на присутнього на засіданні голову міської Спілки ветеранів АТО Олександра Скотнікова… І всі зрозуміли: на тутешньому пасажиро-перевізницькому полі з’явився новий серйозний гравець – названа вище Спілка, яка має на сьогодні п’ять автобусів «Богдан». І вони практично готові приступити до обслуговування 24 маршруту. А якщо зірки сприятимуть, Спілка готова взяти на себе і 14 маршрут, і «кладовищенський», дев’ятий… Милуючись такою відповіддю, Хорольський запитав Скотнікова про те, коли вони готові вийти на 24 маршрут. Максимум, за 10 днів, була відповідь.

І ось 29 листопада! 10 днів минуло з того виконкому. Мешканці кінцевих «Рибсозу» і «Склозаводу», як на свято, йшли на зупинки. Та-а-а, де там – аж ноги подубіли в очікуванні омріяної двадцять-четвірки.

… Ага, дурні вони їздити по 4,50, висловив думку задубілих невдах-пасажирів один дядечка з цієї самої когорти задубілих невдах-пасажирів, діждуться повернення до 5,50 – тоді й поїдуть. А не діждуться – самі в «білий дім» у камуфляжах прийдуть, і свого доб’ються, вони – хлопці організовані й рішучі.

«Тож, нам від цього гірше не стане: нехай і п’ять п’ятдесят, і навіть більше - аби воно їздило», - підсумував дядечка.

Віталій Асауленко