Та марно – один кульки дме, другий лобзиком солдатиків випилює, у третього лак на нігтях не висох, у четвертої каблук зламався.

Зрання, 19 жовтня, возити світловодців і гостей міста на всі маршрути вийшло лиш по одному автобусові. Решта – ледь почало світати – вже юрмилися на площі перед «білим домом». Навіть, не розпитуючи шоферів, чого вони тут тусуються, було зрозуміло із змісту написаних плакатів, причеплених на автобусні передки й задки: «Депутати, придбайте у нас автобуси і возіть людей за цими тифами!»; «Відремонтуйте дороги на Ревівці!»; «Депутати, знизьте ціни на пальне і запчастини!»; «Ми не хочемо їхати на заробітки!», і тому подібне.

  

 

 

Увесь цей ґвалт бере початок від останньої сесії міськради (25 вересня), яка скасувала виконкомівське рішення від 27 липня поточного року про підвищення тарифів на пасажирські автоперевезення у Світловодську з 4,50 до 5,50 гривень і з 5,75 до 7,25 - на власівському маршруті… Як стверджують виконкомівські фахівці, старі тарифи аж ніяк вже не відповідали сучасним викликам – зростання «мінімалки», здороження пального, запчастин тощо. І хоч самі перевізники хотіли ще більше 5,50 і 7,25, «білий дім», аби не злити і без того соціально-вразливе тутешнє народонаселення, затвердив оці 5,50 і 7,25, які, за твердженням самих перевізників, ледве дотягують до нульової рентабельності. Та остання сесія своєю більшість і їх скасувала. Але попри це, водії маршруток за проїзд правили все ті ж 5,50 і 7,25, що перетворювало їх у сприйнятті пасажирів на небезпечних диких звірів… Поставте себе на їхнє місце, коли вам дають 4,50, а ви кажете: та ні – давай 5,50, а тобі – ось тобі дуля – вже 4,50… І от, замість того, що щоб «ловити» дулі і злобне пасажиро-гарчання і прибули небораки на площу.

 

 

А там до них вийшли міський голова Валентин Козярчук, його перша заступниця Олена Балюк, гуманітарна заступниця Ірина Щербина та начальниця управління економіки Марія Дмитренко. Він, заявив градоначальник, безсилий якось вплинути на більшість обранців. Але це можуть зробити самі громадяни, прийшовши на цю площу, але у кількості аж ніяк не менше трьох тисяч – виказати їм (обранцям) недовіру. Або вже зараз звезти їх (обранців) на площу і нехай розкажуть, чим вони керувалися, скасовуючи липневе виконкомівське рішення. Водіям ідея сподобалася і вони почали надзвонювати міськдепам. Та марно – один кульки дме, другий лобзиком солдатиків випилює, у третього лак на нігтях не висох, у четвертої каблук зламався. А більшість, взагалі, не відгукнулася. І тоді Козярчук, який не оминув розповісти про позитивні зрушення у Світловодську на краще та про Лі Куана Ю з Ден Сяопіном, запросив їх для зустрічі із обранцями на сесію, яка має відбутися 23 жовтня.

Відтак, і без того низька ймовірність проведення цієї сесії, опісля даного страйку-мітингу пасажиро-перевізників, скоріш за все, знизилась ще більше. Який же народний обранець захоче, щоб його ганяли сесійною залою пасажиро-перевізники?

Віталій Асауленко