Напруга з пасажирськими перевезеннями в Світловодську триває.

У регіональних ЗМІ опублікували матеріал щодо третього «дзвінка» меру, в якому натякають про його бездіяльність з приводу перевезень на маршруті № 24. На теренах світловодських соціальних мереж багато нарікань і до інших маршрутів. Проблема гостра, але вирішити її можна тільки шляхом усунення причин. Хочу додати і свою думку з цього приводу

На моє глибоке переконання, однією з причин такого стану перевезень в місті є відсутність ефективного ринку у сфері перевізень. У його формуванні велику роль відіграє комітет з проведення конкурсу на пасажирські перевезення. Члени комітету мають бути чесні та неупереджені та приймати рішення на користь усієї громади. Чи так у нас? 

Останнє засідання конкурсного комітету пройшло в липні минулого року.

Про висвітлювали цю подію на сайті.

Тоді відбувся конкурс по 4 маршрутам – 2а, 23, 11 та 14. Серед претендентів були світловодські перевізники та один з Кременчука. Зокрема, на маршрут № 23 претендували ПрАТ «Світловодське АТП №13507» та КП «Адела» з Кременчука. Обидва конкурсанта мали порушення під час подачі документів, але кременчуцького перевізника до конкурсу комітет не допустив, а світловодського – допустив. Один з аргументів такого рішення – це ж наш перевізник, потрібно підтримати.

І тут варто пригадати відомий одеський анекдот про «вам шашечки или ехать». Комітет обрав «шашечки». Тепер у нас проблема «ехать».

Попереду ще не один конкурс. Думаю, що члени конкурсного комітету мають все ж прислухатися до містян. Містяни хочуть «єхать».

Вадим Степанець